آیا شما سوالی دارید ؟
در این بخش می توانید سوالات متداولی که توسط مشتریان و مخاطبان پرسیده می شود را مشاهده نمائید. مشاهده این پرسش و پاسخ ها موجب پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهد شد . شما می توانید مستقیما با پشتیبانی پورتال تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید و یا با ارسال ایمیل از خدمات پشتیبانی استفاده کنید.
سوالات متداول
-
1- بررسی و آنالیز شبکه 2- رفع مشکلات و بهینه سازی شبکه 3- پشتیبانی مداوم و به موقع 4- ارائه گزارشات و مستندات 5- بررسی رضایت مندی مشتریان
به تمام مجموعه اقداماتی که برای بهبود عملکرد، ارتقاء، افزایش سرعت، رفع خرابی و… روی سخت افزار شبکه انجام میشود خدمات پشتیبانی سخت افزاری شبکه گفته میشود. مواردی مانند تعویض یک تجهیز خراب در شبکه، ارتقاء یک سیستم سخت افزاری در شبکه و همه و همه جزو خدمتهای پشتیبانی سخت افزاری شبکه به حساب میآید.
- عیب یابی از زیر ساخت شبکه (خدمات پسیو شبکه)
- ارائه مشاوره در زمینه ارتقاء و خرید سخت افزار جدید
- عیب یابی سخت افزاری شبکه
- بازدید دورهای از شبکه
- مانیتورینگ سخت افزاری شبکه
- و…
خدمات ویپ به دلیل آن که در بستر نت پیاده سازی میشود مشکلات و محدودیتهای تلفنهای سنتی را با خود به همراه ندارد. اما در حالت کلی میتوان مزیتهای استفاده از خدمات ویپ را به صورت زیر در نظر گرفت.
- دسترسی آسان و راحت
- کاهش هزینهها به میزان قابل توجه
- عدم نیاز به کابل کشی جدید
- عدم نیاز به شماره جدید برای شعب جدید
- برقراری تماس بدون محدودیت
- بالا رفتن کیفیت تماسهای برقراری
- و…
با توجه به این نکته، یکی از بخشهای مهم زیر مجموعه شرکت نافون نت در کنار خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه، بخش ارائه خدمات پشتیبانی دوربین مداربسته و یا سیستمهای حفاظت تصویری است. در این بخش کلیه خدمات پشتیبانی و نگهداری دوربین مداربسته در بالاترین سطح کمی و کیفی به مشتریان ارائه میشود